پروپوزال ارائه یک مدل مبتنی بر مزایده برای تحصیص بهینه منابع در محاسبات ابر

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
تعداد صفحه : 8

عنوان تحقیق: ارائه یک مدل مبتنی بر مزایده برای تحصیص بهینه منابع در محاسبات ابر

پرسش اصلی تحقیق
چگونه می توان روشی جدید مبتنی مدل های اقتصادی ارائه کرد به طوری تخصیص منابع در سیستم های محاسباتی ابری را نسبت به روش های مشابه موجود بهینه کند؟
بیان مسئله
سیر تکاملی محاسبات به گونه ای است که می توان امروزه آنرا به عنوان یک عنصر اساسی در زندگی انسان در نظر گرفت. با پیشرفت فناوری اطلاعات نیاز به انجام کارهای محاسباتی در همه جا و همه زمان به وجود آمده است. همچنین نیاز به این هست که افراد بتوانند کارهای محاسباتی سنگین خود را بدون داشتن سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای گران، از طریق خدماتی انجام دهند. در چنین حالتی، کاربران سعی می کنند بر اساس نیازهایشان و بدون توجه به مکان و نحوه ارائه سرویس، به منابع دسترسی یابند .

نمونه های متنوعی از سیستم های محاسباتی ارائه شده است که سعی دارند چنین خدماتی را به کاربران ارائه دهند. محاسبات خوشه ای ، محاسبات توری و محاسبات ابری از جمله این نوع سیستم ها هستند. محاسبات ابری بر پایه شبکه‌های کامپیوتری و در واقع در بیشتر مواقع برپایه اینترنت است که الگویی تازه برای عرضه، مصرف و تحویل خدمات ابری (شامل زیرساخت، نرم‌افزار، بستر و سایر منابع ابری) است. در محاسبات ابری کاربر معمولی از پشت صحنه و آنچه در پی آن اتفاق می‌افتد اطلاع دقیقی ندارد.
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 5808 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

حجم فایل:269 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: