برنامه انتخاب بهترین همسر بر اساس معیارهای ازدواج

دسته بندي : علوم انسانی » علوم اجتماعی
این فایل اکسل به منظور کمک به جوانان  جهت انتخاب بهترین گزینه جهت ازدواج از میان گزینه های مختلف بر اساس معیارهای مهم انتخاب همسر آینده طراحی شده است. استفاده از این فایل بسیار راحت بوده و هیچ نیازی به دانش نرم افزار اکسل نمی باشد.
این فایل اکسل دارای سه صفحه می باشد که یک صفحه حاوی نکاتی به منظور راهنمایی فرد بوده که به طور کامل و دقیق نحوه نمره دهی و وزن دهی معیارها را آمورش می دهد  و صفحه دوم که برنامه اصلی در آن طراحی شده است دارای جدول و نمودار مقایسه ای می باشد که شما در آن ملاکهای خود را وارد کرده و ارزش هر کدام از ملاکها را تعیین می نمایید و به صورت خودکار نمره نهایی هر شخص بر اساس ارزش معیارهای شما و همچنین نمرات دریافتی از شما، محاسبه شده و در نمودار در کنار سایر افراد قرار می گیرد. و صفحه سوم هم نمودار مقایسه ای مجددا در آن قرار گرفته است. 
نمودار و جدول در تصویر قابل روئیت است.

ممکن است جوانان در ذهن خود گزینه های مختلفی را برای انتخاب همسر آینده خود داشته باشند و بدون پیاده سازی آنها بر روی کاغذ، نتوانند تصمیم گیری مناسبی داشته باشند.
استفاده از این جدول و برنامه کمک می کند تا با دقت بیشتر و بدون درگیری ذهنی فراوان، بهترین گزینه را بر اساس معیارهای خودتان انتخاب نمایید و به صورت سند برای خود ذخیره سازید.
استفاده از این برنامه سبب میشود تا احساسات شما نتواند بر معیارها و ملاکهای عقلانی انتخاب همسر غلبه نماید. 
در این فایل مهمترین معیارهای انتخاب همسر به صورت پیش فرض قرار گرفته و برای هر کدام از این معیارها یک ارزش (وزن) در نظر گرفته شده است که هر شخصی می تواند این معیارها و همچنین ارزش یا وزن هر کدام از این معیارها را به دلخواه تغییر دهد. حتی می توان بعضی از معیارها را حذف کرد و یا اینکه معیاری به آنها اضافه کرد در این جدول می توان اسم بیش از 10 نفر از گزینه های مد نظر برای ازدواج را قرار داده و برای هر معیار نمره ی دریافتی شخص را نیز قرار داد.
نهایتا نمره کل برای هر شخص به صورت خودکار محاسبه شده و نمودار مقایسه ای اشخاص مد نظر شما رسم شده و شما با بررسی کردن نمودار می توانید گزینه های بهتر را انتخاب کرده و گزینه های ضعیف را از جدول خود حذف نمایید. 
با وجود کاربردی بودن این برنامه، قیمت آن بسیار مناسب گذاشته شده است تا همگان به راختی بتوانند آن را دانلود نمایند. 
به شکل روبرو توجه نمایید.

دسته بندی: علوم انسانی » علوم اجتماعی

تعداد مشاهده: 8057 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.xlsx

فرمت فایل اصلی: xlsx

تعداد صفحات: 3

حجم فایل:218 کیلوبایت

 قیمت: 1,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: